søndag, august 27, 2006

GRRRR!

Min tur i toget igår ver TEMMELIG irriterende! Vi startet bagfra med, at da jeg endelig kom til Århus, om natten, sagde togmanden i højtaleren: "Næste station er Århus. Der kommer til at bliver ca. 15 minutters forsinkelse, pga. sporarbejde. Tog til Viborg kører fra spor 2 kl 23.18(da vra klokken 23.15, og det er sidste afgang).........................toget vil Viborg er desværre kørt. Passagerer til Viborg og Struer skal henvende sig til togets personale når vi ankommer til Århus." FEDT! HURRA! I silene regn... grr! Så jeg kom med en taxa med 7 andre, og vi cruisede rundt i 1½ time i jyske byer og endte i Viborg.
Og min tur startede med, at jeg fandt ud af, at min 70,- cykelbillet ikke var nok, nej, jeg skulle også have pladsbillet, og nej nu var der jo ikke plads til cyklen (smilede den selvtilfredse DSB mand til mig, 3 minutter før mit tog kørte. Så jeg måtte løbe op og låse cyklen fast til et rækværk ved vejen, og jeg er HELDIG hvis cyklen stadig står der så Rasmus (en af mine venner) kan hente den mandag eller tirsdag... AARRGHH!!! Det forsagede nogle temmelig aggressive skitser, som desværre kun kan poste 1 af nu (som ikke er så aggressiv) der involvere DSB mænd der bliver slet i hovedet.
Anyway her kommer den. Andre kommer senere.

Jeg er ked af den dårlige scanning, men de andre bliver bedre.

Til dem der nørder billedforståelse kan jeg da lige nævne, at den yderste sorte kant er rammen om billedet. Kompositionen er en tissemand, og der er en zig-zag bævelse i billedet, som startet i hans hoved, ned til skridtet, og videre ned til fødderne. Det er lavet med blæk. Det er fordi ham på billedet er en stor dum tissemand.

Tak for denne gang.