fredag, september 15, 2006

Ferie i KBH.


Hejsa.
Denne uge har jeg holdt ferie i København. Tegneholdet har en gæstelærer i Karakter Design, hvilket jeg er ligeglad med, så jeg tog til København istedet.
Her har jeg så været siden mandags, og har fået ordnet et par småting, og hængt ud med venner. Fx havde jeg et par stykker på besøg til mexicansk lasagne á la Israel (i cooked the dish, dude, and it was ok).

Jeg sidder hos min bror på nettet nu, der er ikke noget hos min mor.
Imorgen får jeg hævn mod DSB, eftersom jeg IDAG har købt alle de slags billetter jeg kunne komme i nærheden af både til mig og cyklen. Hah! Tag DEN Dsb.
Men nu er der kommet en ny på min hadeliste. Jeg var ude og bytte noget indventar til min computer som er deffekt men det troede fjolset selvf. ikke på, så de ville tage det ind og så skulle JEG ringe til DEM om en UGE! Ahva! Jeg bor sgudda i Viborg. Og jeg skulle SELV betale fortransport hvis det skal sendes til mig. Og jeg har en grim fornemmelse af, at de NÆGTER at det er defekt.... gah, jeg ringer til dem onsdag og hører. Ellers kan det være min bror jeg jeg smutter forbi med et par boldtræ på et tidspunkt (min bror hader ham nemlig også). Så alt i alt en farverig ferie indtil videre.

Imorgen skal jeg så hjem til Viborg og se min lærer igen, han er hjemme fra Rusland og måske høre hans dom over resultatet af min undervisning.

Jeg skriver snart igen! Når min cykel og jeg er tilbage i Viborg sikkert!
Hyg jer.