torsdag, december 14, 2006

Ønskeseddel

Hejsa!
Her er min ønskeseddel. Jeg opdaterer den måske lige et par gange, jeg kan ikke finde på så meget ad gangen.

PC Spil: Tomb Raider Legend

Sokker(alle slags, alle farver, bare ikke højere end knæet).

Et lille TV til mit værelse. Et jeg kan tage med til Viborg, og så DVD film på(jeg HAR DVD afspiller selv).

Lagner i alle farver og stile. Det er ikke dobbelt seng, men kender ikke målene.

Plakater med Van Gogh, og/eller franske impressionister. Eller Egon Schiele (en tysker tror jeg) eller Klimt (kan ikke huske om det er "Klint" eller "Klimt" men han er Schieles lærermester).

Canon EOS D400 kamera, eller penge til det.

Sort iPod på 30Gb eller mere. Eller penge til den.

Incase Leather Sleeve til iPod Nano, eller Knomo leather case til iPod i rød(helst), eller Belkin Folio Case til iPod Nano i pink.

Penge (til alting).

"Ninja" Tabi. Det er en japansk sko med storetå. Kan få's i enten Budo Sport Godthåbsvej 14, eller Nippon sport Vesterbrogade. Str. 42, både udendørs og indendørs.

"Ninja" dragt fra Budo Sport: Str. 180.

Våben: Få's enten i Nippon sport, eller Budo sport (se ovenover). "Hanbo"(kort stav). "Bo" (lang stav). "Suburi bokken" (træsværd). "Shinai"(bambus sværd).

Også fra ovenstående butikker: Stofmærke "Bujinkan".

Der kommer mere senere!